Gigabyte GeForce RTX 3070 Ti 8GB GAMING OC

Permalänk
Medlem

Gigabyte GeForce RTX 3070 Ti 8GB GAMING OC

Fick låna en kompis 4070s tills nästa generation geforce, så jag säljer mitt
Gigabyte GeForce RTX 3070 Ti 8GB GAMING OC

Köpt 2021-06-22 (kan visa inet-onlinekvitto vid begäran), använd från och till i perioder då jag spelat. Även mail-kvitto finns.
Säljs bara kortet, har inte kvar originalförpackning.

Börjar på 3000kr.

Jag har bil och kan möta dig någonstans i Göteborg, om du inte vill ta dig hit.

Kortet funkar bra, har inte haft några problem med det alls.

Lite smådammigt på bilden, detta beror på att jag inte vill riskera att skada kortet genom att städa det, då jag tagit ut det och inte är så sugen på att städa och sen kolla om det fortfarande funkar bra efteråt.

Ps: säljer även mitt gamla moderkort ASUS ROG STRIX Z370-E GAMING med ett oklockat Intel Core i7 8700K 3.7 GHz 12MB och Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance monterade, samtliga från 2017. Osäker på hur intresset ser ut där, så testar vattnet lite.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 600 kr Möts i Gbg
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Jag ska åka in till slotsskogen med familjen senare idag. Vi kan sätta 14:00 som sluttid om jag inte får ett annat bud. Funkar det för dig?

Permalänk
Medlem

Har du någon priside för GPU + samtliga övriga produkter du listade?

Permalänk
Medlem

Hej!
Bjuder 3000:- för grafikkortet om föregående budgivare dragit sig ur. Kan mötas i slotsskogen om du har med dig kortet idag? Befinner mig bara 10 min därifrån.

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad