Permalänk
Medlem

Speldator på netonnet

Sugen på ny speldator för enklarr spel o såg denna på non https://www.netonnet.se/art/justnu/black-friday/datorsurfplat...
Ser sjukt prisvärd ut så tänkte slå till på dwn. Eller va tror ni kunniga? Kan jag sätta ihop en liknande genom att köpa likvärdigt seperat nu under black friday och spara en del?

Permalänk

ej så kunnig, men dom där färdiga paketen kan vara svåra att uppgradera vid senare tillfälle och kanske har för lite plats? Samt att 128 SSD tycker jag är lite då ca 40 gb går åt mjukvaran. Men som sagt, jag är inte så kunnig och vill gärna att någon erfaren bekräftar om jag talar sant eller ej =).

Men den verkar vara fin

Visa signatur

Dator: GTX 570, Stealth x Stream 2 700W, Intelcore SB 2500K, Fractal Design Define R3 USB 3.0, Svart, Gigabyte moderkort GA-P67A-UD3-B3, Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1333Mhz XMS3.

Permalänk
Medlem

Bra processor men grafikkortet är low end av förra generationen för bärbara enheter. Skulle undvika den

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

den datorn är otroligt obalanserad eftersom grafikkortet är otroligt mycket svagare än resten av systemet och att uppgradera till något annat grafikkort kan vara problematiskt.

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Medlem

Tack för era inputs. Då skippar jag nog den.

Skickades från m.sweclockers.com